måndag 28 september 2015

Egentid

Måndag igen. Vardag. Vi det här laget vet ni ju ungefär hur våra dagar ser ut...
Vi var uppe och tittade på månen inatt så imorse var jag trött. Jag joinade därför Elvis under hans förmiddagsnap och vi vaknade lagom till det var dags att gå och hämta.
Måndag är fastedag vilket betyder att det inte blir någon träning och idag hemmadag för hela slanten. Fick dock lappsjuka på det och tog en tur till Maxi för lite "egentid" :) Jag hade egentligen bara en sak jag behövde handla så att gå där i lugn och ro utan massor måsten att handla var sååå skönt. Jag gick nog varenda gång upp och ner och hittade sååå spännande grejer. Annars stressar man sig ju bara igenom butiken för att så snabbt som möjligt hitta det man ska ha, men nu hade jag tid! Kul!

Nu soffhäng men jag längtar efter sängen!

Alltså den där minimänniskan, som vi älskar honom!❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar