söndag 20 september 2015

Korthårig

Vi tog en lång, mysig morgon i pjamas. Vi åt frukost ihop, jag tvättade lite, Elton gick ut med en kompis, Ellioth låg framför tv:n på övervåningen, Elvis sov förmiddag och jag rakade M:s hår. Jag tog därefter en lång dusch med inpackning i håret innan vi åt lunch och styrde kosan mot Leos Lekland. M och Elvis stannade hemma och myste medan vi i över tre timmar busade loss med Jonas, Liam och Noelia. Vi var en trött skara som kom hem till ett dukat middagsbord och därefter tog grabbarna en filmstund på soffan medan jag tokdäckade på sängen, igen. Förstår inte varför jag är sååå himla trött?! Idag klev jag iaf upp vid 20 och nu sitter vi i soffan, ser på PH och äter gurk- och morotsstavar med dipp!

Short hair don't care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar