lördag 12 september 2015

Tagit hand om mig själv

Den här dagen, muaaah! Sååå välbehövlig! Den började i och för sig tidigt med att jag gav mannen sovmorgon och tog Elton till simskolan. Väl hemma igen fixade jag iordning mig lite och sedan körde grabbarna ner mig på stan där först en timmes massage väntade. Jag har såå ont i axlar och brottas dagligen med en jäkla huvudvärk så det var välbehövligt. Han masserade och tryckte och konstaterade att jag var väldigt spänd. En timme senare var jag mycket mer avslappnad och förhoppningsvis slipper jag huvudvärk imorgon! Jag gick vidare ner på stan för att slå ihjäl en timme innan jag skulle få nya fräscha naglar. Lämnade tillbaka en tröja på H&M och hittade den perfekta tjockiströjan på Lindex istället! Fick naglarna fixade på trekvart och sedan tog jag bussen hem till mina grabbar. Möttes av ett hem i kaos (vet män ens vad ordning är?) men fick sätta mig till dukat bord där det bjöds på rostade rotfrukter och rostasfilé,  MUMS! Ikväll har jag även unnat mig en dumlekola och lite chips!

Egentid på stan, nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar