torsdag 10 september 2015

Supertrio

En sådan där dag jag bara älskar, när jag hunnit tusen saker...
Vi började med mysmorgon då grabbarna vaknade vid 7. Jag packade iordning och vek tvätt medan grabbarna lekte tillsammans. Ja, storebrorsorna hämtade bebisbilar till lillebror medan de själva hade sina bilar och så satt dem där tillsammans på golvet ❤
Strax innan 10 styrde vi mot Leos Lekland. Egentligen är jag emot Lekland när det är fint väder men jag hade lovat... Vi var inte hemma förrän strax innan 15 men där emellan hann vi med en lunch med pappsen också. Vi åt Max och testade deras GI-burgare, supergod!
När vi kom hem fixade jag mellis till grabbarna innan dem cyklade iväg och lekte med kompisar och sedan sövde jag Elvis. När han somnat satt jag en kort stund i solen innan jag gick in och satte igång att städa huset! Därefter åkte jag till gymmet och påvägen hem blev det några kassar på Maxi. Väl hemma igen bjöds jag på middag och sedan dess har jag paketerat grejer vi ska skänka till de syriska flyktingarna!

Helt slut nu så därför säger jag godnatt med en bild på världens finaste supertrio ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar