torsdag 24 september 2015

NBE Combo

Ni är många som undrar om behandlingen på min mage och jag har ju lovat att ni ska få ta del av den...

Behandlingen heter "NBE combo" och bygger på på microneedling och radiovågor. Små nålar (går bara ner 0,5 mm och gör inte ont!) öppnar upp små mikrokanaler ner till cellerna där de aktiva ingredienserna i produkterna letar sig ner. Detta hjälper även radiovågorna till med och "trasiga" celler "repareras". Detta i sin tur leder att huden tightas till.

Jag gör dessa behandlingar hos Frida på Divine Skin här i Linköping! Ni kan läsa mer på deras hemsida: www.divineskin.se där ni även kan boka tid om ni skulle vilja! Jag har även fixat så ni isf får 20% på er första behandling!

Nu har jag ju bara gjort en behandling, av fem, men jag såg resultat direkt. Främst på "russinet" precis över naveln men även på midjan som tightades en aning!
Men jag uppdaterar efter varje behandling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar