tisdag 25 augusti 2015

Tacksamhet

Tänk att det redan är sju månader sedan jag låg på förlossningen och var helt säker på att min sista stund var kommen. Sju månader sedan den där lilla tjejen i magen visade sig ha snopp och ut kom en Elvis ❤ Sju månader sedan vår lilla kille kom och gjorde vår familj komplett!

Igår när jag hämtat Elton på skolan och satt och väntade på att Ellioth skulle sluta tjoade en tjej till en annan: "Titta, den där bebisen ser ut som Elton!" och jag fick berätta att det faktiskt var Eltons lillebror. Lite lika sägs det att mina killar är ❤

Jag är så tacksam över min familj, tacksam att alla jag älskar är friska och så lycklig över att få beskåda syskonkärleken mellan storebrorsor och lillebror! Vi älskar dig sååå underbara unge ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar