lördag 8 augusti 2015

Mycket vill ha mer

Även att jag har haft en fantastisk dag har den varit ångest. Manges semester är över och det är ångest! Vi har haft världens bästa, mysigaste semester och har hunnit med sååå mycket. MEN mycket vill ju ha mer...

Hade en mysig stund på stan med Emma. Vi shoppade, till oss själva enbart (kors i taket!), och tog en lunch på Subway. Jag kan ju säga så mycket som att de där 10 kg jag hade kvar sedan graviditeten har blivit 12,5 nu över semestern och eftersom beach 2016 redan börjar i januari börjar mitt nya liv nu på måndag! Mer om det men detta var den sista fläbb-lunchen på väldigt länge...

Vid 15 hämtade familjen upp mig i stan och vi for mot våra gamla grannar Jessica, Christian, Cornelia och Charlie för att spana in Nils, nytillskottet i familjen. Och jisses, jag hade redan glömt hur man bar en sådan där liten rackare! Elton och Cornelia är lika gamla och fann varandra direkt så dem såg vi inget av, så mysigt ❤ En snabbfika blev till över tre timmar och vi var hemma strax innan 19 och fick lagom gäster. Emma och Chili kom och vi skulle grillat men det blev pizza istället. Därefter satt vi ute på altan ända till 23, sååå mysigt!

Nu sängen då det troligtvis blir en dag på sjön imorgon! Natti!

Dagens Elvis ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar