torsdag 27 augusti 2015

Shopping helar

Vaknade med jordens huvudvärk och frossa. Det var tacken efter att ha haft en genomförkyld bebis på bröstet halva natten igen, men det var bara att kliva upp och få iväg kidsen till skolan. Skyndade hem och hann damma hela huset innan Elvis skrek efter gröt. Jag matade honom och därefter lade jag honom i sängen och han somnade gott till ljudet av dammsugaren :) När jag hade moppat kastade jag mig själv i säng också. Elvis vaknade nästan direkt men somnade om gott på mitt bröst och så sov vi i över en timme, superskönt! Jag vaknade lite piggare och tur var ju det då det var dags att hämta grabbarna på skolan. Medan vi väntade på att Ellioth skulle sluta idag gick vi bort till affären och handlade lite fika och hämtade ett paket. Vaniljbullar, fulla med socker var väl inte det smartaste valet såhär i efterhand då det bara var att ta fram dammsugare och mopp igen efter att grabbarna fikat!
Nu har jag vikt en maskin tvätt och satt igång en ny så nu vilar jag en liten stund på sängen igen! Längtar till middagen ikväll då jag äntligen ska få äta igen. Imorse visade vågen - 5,2 kilo, bara sisådär 8 kvar... Men nu blir det hälsosam mat och träning istället för svält!

Gårdagens shopping på Esq. Marmorbricka och ett litet Voluspa som doftar helt ljuvligt! Kuddfodralet hade jag spanat in så länge och äntligen fick det följa med hem ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar