onsdag 19 augusti 2015

Det började med tårar

Bajsmorgon. Elton och jag blev sååå osams precis innan vi skulle gå till skolan och ungen tjöt hela vägen dit. Vi pussades och sa förlåt innan jag gick men det gör ju ändå ont i hjärtat liksom. På det for M till Köpenhamn och jag är ensam med kidsen till imorgon kväll. När han åkte sprutade tårarna idag, jobbigt!

Dagen vände ändå, när jag fick hämta hem mina älskade killar igen ❤ Ellioth ville ha med sig Oliver hem också och det gick självklart bra! De lekte så himla bra idag, lät Elton vara med utan tjafs och det fick de beröm för!
När Oliver blev hämtad vid 17-tiden satte jag igång med middagen. När grabbarna åt (jag kör shakes fortfarande...) fick vi sällskap av morfar som kom förbi medan mormor var på sitt bad, mysigt!

Nu är kids duschade och nattade och jag har landat i soffan framför Idol. Saknar min M ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar