måndag 17 augusti 2015

En tur till stan

Kidsen flög upp ur sängen imorse och Elton verkligen jublade över att han äntligen skulle få gå till skolan igen :) När jag lämnat grabbarna gick jag hem och gav Elvis gröt och sedan tog vi bussen till stan lagom till de öppnade. Först gjorde vi ett ärende på Polarn o Pyret och därefter mötte vi upp fröken Hällöv och hade en mysig fikastund på Waynes.❤ Det blev ju inte långvarigt direkt då Elton ju hämtas klockan 13 så vid 12.30 tog jag bussen hemåt igen. Efter mellis för grabbarna kom Ebba och Saga och ringde på och så for de iväg och lekte! När M kom från jobbet tog jag bilen och hämtade upp ett paket (Mina nya Freddy i denim, KÄR) och därefter ännu en sväng till City Gross. Jag har nu fastnat i sängen efter nattning men ska flytta mig till soffan och göra M sällskap en stund!

Vårt minsta charmtroll ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar