onsdag 12 augusti 2015

Lite sjuk

Jag ligger liksom en dag efter i bloggandet. Jag är för trött och har för mycket att styra med på kvällarna... Igårkväll packade jag iordning grabbarnas backar med extrakläder, imorgon börjar skolan för båda två och de behöver det sååå mycket då de verkligen går varandra på nerverna just nu!

Annars hann jag med en sväng på vårdcentralen igår. Har haft en sådan hemsk huvudvärk igen (får det några gånger om året, jag skulle inte bli förvånad om det sitter någon tumör där inne...) men vad som var fel hittade doktorn inte utan jag behandlas med lite olika smärtstillande för att bryta mönstret. Istället kunde hon konstatera hörselgångsinflammation och urinvägsinfektion, inte konstigt jag varit lite hängig senaste tiden...

Igår eftermiddag hann vi med att reklamera hjälmar på XXL och köpa back till Elton på Ikea innan pappsen slutade. Sedan skyndade vi hem för att åka på fotbollsträning som startat igen efter sommaruppehållet! Full fläkt i den här familjen igen, som vanligt...

Idag får vi se vad vi hittar på, sista dagen på sommarlovet måste väl vara extra kul? Men vad?
Jag fyller dessutom år idag, men det är inget att fira :)

Mitt minsta lyckomonster ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar