tisdag 18 augusti 2015

Lika

Vardag igen och dagarna blir ganska lika varandra... Lämnade grabbarna till 8.30 men stod kvar och snackade skit med andra mammor till 9. Hem och gav Elvis gröt och sedan njöt jag i solen medan han sov i två timmar. Hängde lite-, och vek tvätt och sedan var det dags att hämta grabbarna igen. Elton slutar vid 13, jag tar emot honom och sedan leker han med kompisar till Ellioth slutar vid 13.30. Fick sällskap av Ebba och Saga hem också så kände mig alldeles snurrig efter att ha haft koll på fem kids :) Ellioth följde med sin klasskompis Leo hem och jag Elton och Elvis gick in och åt mellis. Sedan åkte Elton till sin kompis Elvin och Elvis somnade igen så ja, jag sjönk ner i solstolen en stund igen. Sedan in och dammsuga och slänga i oss mat innan vi for iväg på fotbollsträningen. Där pratade jag och Elvis skit med de andra mammorna och tiden bara rusade förbi. När vi kom hem åkte jag till City Gross för 2 hg naturgodis, var såå sugen. Idag har jag fuskat med både tacosallad, vindruvor, cola och naturgodis men hoppas vågen står kvar på samma. Minus 3,7 kg hittills på nio dagar!

Tjejer och skor, say no more...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar