torsdag 13 augusti 2015

Jag ser svart

Jobbig dag, mycket ångest. Det kanske är för att jag själv är lärare? Jag ser liksom svart direkt. Ellioth var i alla fall nöjd med första skoldagen, "fröken var snäll!" dessutom... :)

Efter skola bjöds lite mellis innan vi begav oss mot båtbryggorna i kanalen för lite bad och sedan en glass. En sväng förbi mor och far och sedan lämnade jag av familjen och åkte till Polarn o Pyret. De hade 50% på allt randigt och grabbarna fick pyjamasar, matchande ❤
Stress hem för att hinna städa innan grabbarnas skulle läggas...

Btw går min diet bra! Shakes och endast 500kcal om dagen... Okej, jag fuskade igår på min födelsedag... En jordnötsring, fyra djungelvrål, tre skivor salami, tre skivor ost och ett glas juice. Hittills är jag minus två kilo ändå!!

My reason...❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar