lördag 15 augusti 2015

Skatepark

Det här med att blogga på kvällarna verkar inte vara min grej längre... Styr jag inte med tusen saker och klockan blir för mycket somnar jag alldeles för tidigt. Jag är sämst just nu. Jag är så trött och orkeslös just nu när jag går på shakes, men belöningen var - 2,6 kg på fem dagar igår! Värt!

Igår var det vardag igen. Lämnade grabbarna på skolan vid 8.30 och gick hem och tvättade och lekte lite med Elvis. Efter att han fått gröt sov han i 1,5 timme och då passade jag på att njuta av solen. Därefter gick vi på upptäcktsfärd på gräset och sedan var det dags att gå mot skolan igen för att hämta hem storebrorsororna. Elton slutar 13 och Ellioth 13.30 så det blir en stunds häng på skolan i väntan på den störste. När han slutade rusade vi hemåt då Elvis var hungrig. När Elvis fick biff stroganoff med ris (hans favvo, jag hinner knappt lasta av ett lass i munnen på honom innan han gapar igen...) åt grabbarna mellis! Därefter gasade vi iväg mot Ekholmen då jag lovat grabbarna en tripp till skateparken. Oj så uppskattat det blev sen! Grabbarna pausade med festis och bullar i 3 minuter annars åkte de konstant i 1 timme och 20 minuter innan vi for hemåt igen. Jag lämnade av Elton och Elvis och så åkte jag och Ellioth vidare mot Maxi. Ellioth har blivit så stor och är så hjälpsam så handlingen gick snabbt och smidigt! Väl hemma igen blev vi bjudna på grillat och jag fuskade faktiskt och åt lite kött och sallad, såå gott efter en vecka med flytande föda!

Nu packa ihop oss och åka och bada någonstans!

Gårdagens hjärtan ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar