onsdag 26 augusti 2015

Snor

En vecka i skolan och hela familjen är snoriga. Pappsen och Elton är värst men lillfis har också blivit krasslig. Inatt kom han inte alls till ro med snor i näsan så från 03.30 sov han på mitt bröst. Väldigt mysigt men väldigt jobbigt att inte kunna röra sig. Jag sover dessutom helst på mage. Vi vaknade dock pigga och glada iaf! Följde grabbarna till skolan, hem och gav Elvis gröt, sövde honom och sedan tvättade jag och vek tvätt innan jag satte mig en stund i solen. När Nossen vaknat busade vi en stund på golvet innan det var dags att hämta brorsorna! Vi fick med oss en extra kiddo och väl hemma utfodrade jag dem med mellis och Elvis fick mat. Därefter gick kidsen ut och lekte, jag sövde Elvis och sedan lade jag mig på sängen och surfade en stund!! Elvis vaknade redan efter trekvart men somnade om på mitt bröst och sov en timme till. När M kom hem for jag till stan där det bla blev lite shopping på Esq. Ligger nu framför tv:n och njuter av doften av ett nytt Voluspa!

Min lilla fashionkille ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar