onsdag 5 augusti 2015

Städ och slott!

Vaknade vid 4.30 inatt av dunder och brak, det blixtrade och åskade och jag är ju livrädd! Körde ut M då jag kom på att vår dynlåda inte var ordentligt stängd vilket det dock inte var någon fara med. Däremot var markisen ute vilken det stod en pool av vatten på som M var tvungen att lösa. In kom sedan en karl med andan i halsen då det samtidigt som det blixtrade till hade droppat en stor vattendroppe på hans rygg och han trodde han blev träffad av blixten, haha! Jag hade svårt att somna om sedan och vaknade med jordens huvudvärk. Men då det var mulet satte vi igång att städa huset. Elvis sover normalt sätt 2 h på förmiddagen men vaknade redan efter en timme, arg som ett bi. Först efter 12 lyckades jag söva om honom på mitt bröst och sedan sov vi till 14 nästan. Då vaknade vi ju till sol så vi lunchade och gjorde oss iordning och gasade sedan iväg mot Vadstena! Där tittade vi på slottet, grabbarna badade, vi åt glass och sedan hängde vi i parken! Därefter for vi hemåt, förbi Maxi och sedan hem för sen middag. Nu ska kids sövas och sedan blir det lite mys i soffan! Vilka fantastiska sista semesterdagar vi har ❤

Bilder från gårdagskvällen tillsammans med Kinnanders ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar