lördag 29 augusti 2015

Galej

Fullspäckad dag igår. Först var jag med Ellioth i skolan, sedan åt jag en gudomlig skollunch och hängde lite med Elton. Var med Ellioth en stund till efter lunch innan jag hämtade Elton och då var vi tillsammans med i Ellioths klass sista halvtimmen. Huvudvärken efter den dagen, jag säger inte mer än så...
Efter lite mellis hemma efter skolan for vi till Intersport i Tornby för att inhandla höstskor till barnen. Jag gillar att ha sånt klart och nu är de helt kittade för hösten! (Storlekarna började redan vara utplockade...). Det tog tid där då halva Linköping var där och provade skor och vi behövde hjälp att mäta så vi gasade hem fort då jag skulle göra mig iordning och iväg på galej. Strax innan 18.30 hämtade Fanny mig och vi for iväg till Vikingstad för P-fest! Jag tog panodil redan innan jag åkte då jag hade huvudvärk och efter ett par glas vin blev det ju inte direkt bättre så vid 23.30 åkte jag hemåt och stupade i säng!

Nu sitter jag i simhallen då Elton ju är på simskola. Därefter far vi hem och sedan ska Ellioth skjutsas på bowlingkalas. Vi får se om vi hinner med en sväng på Ljungsbro marknad under dagen...

Morsa på galej igårkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar