söndag 30 augusti 2015

Effektivitet

En sådan där dag jag älskar, när vi hunnit med massor! Vi började med sovmorgon till 8.15 och därefter låg vi kvar i sängen och myste till närmre 10. Därefter skuttade vi upp, jag styrde upp tvätten och M gjorde frukost. Medan Elvis sedan sov sin förmiddagslur satte jag mig i solen. Ibland är det så konstigt för idag var det ändå ganska molnigt men solen gick bara i moln två gånger här under flera timmar :) När Elvis vaknade fortsatte vi vårt rensande. Mycket blir att köra till tippen, mycket skänk och lite åkte ut till försäljning på nätet. När vi lagom var klara kom mamma och klippte Ellioth och sedan åkte vi till Norrköping och köpte en till bilbarnstol. Nu när vi kom hem lade jag upp lite prylar på Bloppis och först nu landade jag i soffan. Här blir jag dock inte låbgvarig då sängen kallar för att orka upp och få iväg kidsen till skolan imorgon...

Morgonpigg vs Morgontrött ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar