måndag 6 maj 2013

Vardag skjuter undan uppackning!

Nya utemöbler och nya gardiner är uppe!

Nu är det ju vardag igen och arbetet i nya lägenheten får läggas lite på hyllan. Nu ska det jobbas, pluggas och barn är på dagis. På eftermiddagarna ska kidsen badas, födas och sövas. Tvätt ska tvättas och så vill man gärna hinna träna lite också (idag pumpades det i en timme!)! Men på torsdag är det ju helgdag och vi får möjlighet att packa upp ännu några kartonger... En klädbetjänt och en byrå ska skruvas ihop också!

Imorgon har jag först fått en tid hos tandläkaren då jag inte kan gapa sedan jag drog ut tanden. Okej att man är öm några dagar efter att ha gapat i tre timmar på två dagar men nu har det gått 1,5 vecka. Jag ringde tandläkaren idag för rådgivning men de ville att jag skulle komma så att de kunde kika (genom näsan då eller, jag kan ju inte gapa?). Jag har troligtvis fått en inflammation i , vad det nu innebär?
Efter tandläkaren ska två hemtentor skrivas, suck! Snaaaaart är det dock sommarlov (?)! (Jag ska ju dock jobba hela sommaren...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar