söndag 12 maj 2013

Slappsöndag 2.0

Söndags-slapp-outfit, och inget smink, jag bara älskar sådana dagar!

Trots att jag sovit som en kratta inatt (mitt sågverk till man drog igång vid 2) skuttade jag upp redan vid 8 och får ut till min naturruta! Sista gången och ja, jag börjar ledsna ordentligt på den där skiten nu. Jag kan nästan vartenda träd utan och innan och mossorna på marken har jag också legat och spanat på. Idag tog jag bara kort på all grönska, några blad och sedan plockade jag en stor bukett vitsippor! Väl hemma igen hade familjen bakat scones som de bjöd på <3

Nu är vi ute i Ljungsbro där Mange får håret klippt och därefter blir det en liten sväng till Tornby för att köpa rep. Takboxen ska av och hängas upp i förrådet!

Senare i eftermiddag promenerar vi över till Ekholmen där det bjuds på lek och grillat! Mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar