tisdag 28 maj 2013

Ingen ledighet...

Paus i plugget!

Den här dagen var först tänkt som en dag då ett grupparbete skulle skrivas. När det inte blev av planerade jag sovmorgon och att ha ungarna hemma från förskolan. Dock förstördes ju de planerna av gårdagens vetskap om kompletteringar på biotoparbete och artikel. Tanken om sovmorgon kvarstod tills det att vi kom på att de idag skulle komma och byta golv i vårt sovrum. Klockan 7.15 släppte jag in killen och typ 7.40 satt jag i Ljungsbro och hade påbörjat plugget. Sedan dess har jag skrivit och skrivit och först nu njuter jag av en välförtjänt paus ute i solen (i sällskap av B&J:s)! Efter det ska artikeln bli klar och sedan hämtar jag hem prinsarna! Dagens träningspass fick avbokas då kylen ekar tom där hemma och affären behöver besökas!:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar