söndag 5 maj 2013

Evighetsgöra...

Ett barnrum börjar ta form!

Nu är jag så trött på allt som har med flytt att göra att jag är färdig att spy! Barnens rum och toan är det enda som är klart, det andra är kaos. Då var jag ändå uppe till 00.30 inatt för att få lite ordning. Jag var lagom glad när solen strålade rakt i nyllet klockan 05 sedan... Grr! Och än har vi inte ens kört alla grejer... Vi är i gamla lyan nu och packar och lastar det sista. Är så jävla hungrig att jag vill gråta också... Men innan det blir Subway måste sakerna lastas av både i Haninge och ute i förrådet i Tornby. Sedan ska släpet lämnas, därefter kanske det kan bli "lunch"... På det måste en jacka (som Ellioth har på förskolan) reklameras och lite korgar och gärna en byrå också inhandlas. Skjut mig eller ge dygnet dubbelt så många timmar tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar