onsdag 1 maj 2013

Kändisdag!

Ni anar inte vilken dag jag haft! Vilken fantastisk jäkla dag! Jag åkte hemifrån vid 07.50 och parkerade hemma igen vid 19.50, på det har jag hunnit med 15 min lunch! Invigning på Kolmården och nästan 10 000 gäster! Bland dem fick jag serva Börje Salming, Arne Hegerfors, Rennie Mirro, Linda Bengtzing och Pernilla Wahlgren :) Extra passande var det ju att jag hade mina brillor på mig dagen i ära (märke: Salming) ;-)
Jag har fart som en skållad råtta då det varit kaos i princip hela dagen men jag bara älskar det! Lösa problem och härja är min grej!:) Jag har haft ett leende på läpparna exakt hela dagen! Och vädret hörrni?! Herremingud! Strålande sol hela dagen och det är mitt stoppljus till panna bevis på!

Nu ska jag ladda med lite mat och gott för imorgon väntar en heldag ute i naturen igen, exkursion till Omberg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar