onsdag 22 maj 2013

Jotack, du?

Fotbollspremiär för storebror idag!

Jag gillar inte sådana här dagar alls. Praktik 7-16. En halvtimme rast, annars full rulle hela dagen. Sprang till två bussar för att hinna på teater med kidsen vid 16.30. Skyndade till fotbollsträning som började 17.30 (och höll på till 18.30). Stressade för att hinna till Apoteket innan de stängde vid 19. Skyndade hem för att duscha ungar och försöka få dem i säng även det innan 19. Sövde ungar, plockade fram kläder till morgondagen, tog en dusch och nu sitter jag ner på soffan i några sekunder och inväntar maten. När den är intagen har jag massor plugg som måste bli gjort. Hur tänker de när vi ska ha praktik heltid och sedan samtidigt skriva sjuttioelva arbeten? Skjut mig!
Inte konstigt att jag har haft så ont i magen hela dagen att jag tvingats gå på Panodil! På det har jag ett öra som värker sönder också... Jotack, men annars är det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar