söndag 19 maj 2013

Ta bort! Delete! Försvinn!

Jag drog på mig dessa kläder redan imorse då det vankades Bodycombat vid 18. När jag ville trycka på "avboka-knappen" vid 16-tiden var ju kläderna redan på, no excuses! Passet genomfördes och herremingud vilket jäkla pass! Svetten på riktigt sprutade och såhär 1,5 timme efteråt är jag fortfarande tomatröd i fejset :)
Dock ångrar jag valet av linne! Jag spyr när jag ser kärlekshandtagen och magen fladdra för varje steg... Hur f*n får man bort det?? Går det ens?? Hoppet börjar svika...

Annars spenderades dagen till största del ute i Ljungsbro! Min fina mamma blekte slingor i mitt hår medan Mange och kidsen var i sommarstugan och därefter blev vi bjudna på grillat! Tack älskade ni!<3

Nu blir det lite glass och hemmagjord chokladsås för att kompensera kaloriförlusten under passet;-)
Imorgon drar jag igång med terminens sista praktikvecka...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar