tisdag 7 maj 2013

Kräftans uteplugg!

Mitt "kontor" idag kändes helt okej faktiskt! :) Verkligen jättetråkigt att vi inte fått igång vårt internet än och att jag därför (för att kunna söka fakta till mitt biotop-skrivande!) var tvungen att åka ut till föräldrarna i Ljungsbro. Jättetråkigt att mamma var störig inne också och att jag var tvungen att flytta ut i solen :) Ibland är livet som student lite för gött!:)

Någon som inte är lika gött är att jag nu (efter 11-16 i solen) är röd som en kräfta och att tandläkaren konstaterade en blödning i en muskel i käken varpå jag inte kan gapa. Det blir bättre och smärtan borde vara borta om cirka två veckor! Dock kommer det dröja cirka tre månader innan jag kan gapa normalt igen! Min vanliga tur...

Nej, sova lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar