söndag 26 maj 2013

Jag är ju också mor...

Världens bästa morsdagpresent var alltså dessa ljuslyktor från Iittala! Den rosa har jag trånat efter länge men inte köpt då jag tyckt den är alldeles för dyr! Men finaste presenten av alla var nog ändå muggen jag fick som mina prinsar designat själva! Den står dock i ugnen på tork så den får ni se imorgon! Tack mina fina killar, som jag älskar er! <3

Om jag ska summera dagen på jobbet så var den sådär. Då är det vädret som drar ner betyget! Jag gick 15 minuter i spöregn (i shorts!),blev dyngsur och för att sedan stå ute i storm och regn ytterligare 45 minuter innan jag fick sluta. Burr! Känns som denna sommar kommer bli en repris på förra sommaren, eller? Blä i så fall!

Nä, duscha nu då. Imorgon ringer klockan redan 05.15...:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar