torsdag 23 maj 2013

Idag vill jag vara barn igen!

Ja, seriöst?
Jag är sååå trött! Jag skulle behöva en ledig dag men min nästa är den 4/6! Skola i veckorna och jobb på helgerna. Ingen semester har man att se fram emot heller för det har jag ju ingen. Mange har tre veckor och jag bad chefen om 3-4 dagar ledigt i sträck under den perioden men det gick inte :( (Förståeligt då det är högsäsong i parken och vi ju är ett visst antal anställda som de också behöver lediga dagar!).

Idag praktik 8-17.15. Stressa med bussar för att komma hem till kidsen som hade blivit hämtad av mormor och morfar då Mange springer Blodomloppet. Plocka iordning, städa, föda och söva kids. Lite hemmaträning på det och jag behövde egentligen plugga men fastnade framför dokumentären om tjejerna som varit kidnappade i tio år. Och nu då? Nej, jag behöver sova! Imorgon är det praktik igen, lördag jobb, söndag jobb, måndag skola...osv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar