lördag 25 maj 2013

I AM a tiger!

Tigerns dag på Kolmården idag, så jag fick tigeröron... Man glömde dock bort att man bar de där öronen så man undrade varför alla flinade så åt en. Jag blev riktigt besviken en gång också... Jag sprang ner till Hajgrillen för att köpa en dricka och då kollar en kille mig djupt in i ögonen och utbrister: "SÖT!". Man börjar ju bli gammal så att säga så jag sträckte ordentligt på ryggen, log tillbaka och tänkte att jäklar vad den killen flirtar då. Tills jag inser att han inte alls tittar i mina ögon utan uppe på mitt huvud, på de där jäkla öronen... Jomentack då! Söt som i söt tiger liksom...:/

Men fy vad det blåste kallt idag, höll på att frysa ihjäl i mina shorts. Men har man som sagt en gång bytt till shorts är det det som gäller resten av säsongen. Det blir askul imorgon när det på eftermiddagen visar 10 grader och regn... Har sommaren varit nu? Var de där två fina veckorna allt vi fick? Jag skulle inte bli förvånad...

Nej, pussa lite på mina små prinsar och sedan mysa med lite bärpaj innan det är läggdags igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar