söndag 12 maj 2013

Lite stjärt bara...

Seriöst, hur ofta hittar man ett par jeans för 150 spänn som sitter som ett smäck? (Och ja, det är en rövbild... En bild på en helt vanlig stjärt, som varje kvinna och man har, i ett par jeans! No big deal!)

Behövde ett par ljusa jeans och chansade på Lager157, bra chansning vill jag säga! Jeansen plus linnet ni ser lite av på bilden (bättre bild kommer imorgon!), 230:-. Vart får man annars en hel outfit för 230 spänn? Gött!!
Och tur att jag köpte det för jag hade verkligen iiiiiingenting att ta på mig när vi skulle gå bort så det fick bli detta direkt :)

Vi hade en trevlig eftermiddag hos våra vänner i Ekholmen. Det tar liksom tio minuter att gå dit nu, vi blir bortskämda med det här! De hade iaf precis fått upp en studsmatta på tomten och där hängde kidsen i princip hela tiden! Vi vuxna åt supergod mat och fikade!
När vi kom hem duschade jag kids och medan Mange sövde dem dammade, dammsög och moppade jag lägenheten. Och nu har jag precis avslutat lite skolarbete och ska hoppa i säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar