söndag 5 maj 2013

Att inte passa in...

Vi har så trygga barn! Inga konstigheter med ny lägenhet och nytt rum, de somnade som vanligt på några minuter! Mina duktiga hjärtan <3

Nu har vi ändå fått lite "ordning" i nya lägenheten! Mycket mer är uppackat och de kartonger som är kvar står iaf staplade på varandra. Vi har så himla mycket mindre förvaringsmöjligheter då vi ju hade en hel garderob-skåpsvägg i hallen där vi hade samlat på oss en jäkla massa grejer. Ja, så mycket att jag var tvungen att köpa en ny stor byrå för att åtminstone en fjärdedel av grejerna ska få stanna här (och inte åka ner i källaren)! Inget nytt skulle handlas till denna lägenhet men ändå har det blivit 3400:- på Ikea på bara två dagar! Dock köper vi sånt som vi kommer ha användning för även i huset sedan!

Men seriöst, vad är det för område jag flyttat till? Jag känner att vi liksom inte passar in. Överallt är det bara en massa lowlifers med små treåringar som ränner ensamma ute till och med när det är mörkt. Nu är jag bra på att dra alla över en kam men nästan alla...wt! Nu säger jag inte att vi passat bättre in i Ekängen, men jo, typ...

Nu är det godnatt då klockan ringer tidigt imorgon för en heldag i Norrköping!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar