måndag 27 maj 2013

Bitter? Jag?

Dagens höjdpunkt: dyngsvett tjej efter ett Afropowerdance-pass!

Det där träningspasset satt jäkligt fint idag! Skönt att bara få träna utan att behöva tänka. Dagen har varit mindre rolig... Förutom huvudvärken från helvetet så kom jag idag till en "slutpunkt". I tre år har jag klarat alla tentor och examinationer men idag tog det stopp. Underkänd. Underkänd på den där jäkla uppgiften som jag krupit i skogen i sex veckor för. Nu behöver jag bara komplettera, och det var inte alls mycket (på ett ställe handlar det om att ta bort en nolla bara och på ett annat ställe lägga till cirka fem meningar), men det känns så jäkla surt! Dessutom blev jag opponerad på på en artikel idag, som min handledare var nöjd med men som min examinator vill att jag typ gör om hela för att den inte var dom hon vill ha den. SUCK! Luften gick ur mig idag, jag orkar liksom inte. Jag har typ redan tagit sommarlov (heter det sommarlov även att man ska jobba hela sommaren utan någon somhelst semester?)... Jag behöver verkligen ledighet, typ NU! Men nej, just ja, skola hela veckan och jobb hela helgen...på måndag är det skola igen... :( LESS, BITTER & SLUTKÖRD! That's me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar