fredag 22 februari 2013

Tröjtips & att åka kommunalt!

Hörrni, tröjan... Ni var många som frågade om den! Den kommer från Kappahl, 199:-. Det var mina fina Halajna som köpte den och då var jag snabb med att köpa en likadan :) Jag älskar den! Hon är duktig på att hitta guldkorn den där pinglan <3

Nu är jag påväg till jobbet igen. Jag åker kommunalt då jag var tvungen att köpa månadskort för några få sista dagar i skolan (jag börjar praktik på måndag!), och vill utnyttja det. Igår gick det sådär. Missade anslutningsbussen i Norrköping med 30 s påväg till jobbet. Påväg hem var tåget sent direkt i Norrköping så jag missade min anslutningsbuss i Linköping. Det tog mig 12 h från att jag åkte hemifrån till jag kom hem igen, då jobbade jag 7 h. Idag missade jag tåget till Norrköping med 30 s och nu är nästa tåg inställt så jag väntar på nästnästa då! Det här med att åka kommunalt alltså... Man får mer ro i själen om man tar bilen, en sak som är säker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar