fredag 22 februari 2013

Ny bästis: Willy från Bygglov!

Idag har solen strålat från blå himmel och jag har haft en av mina mest fantastiska dagar på jobbet (pussa delfin slår fortfarande allt!)!

Jag & Henke åkte ner till hotellet och åt en fantastiskt god personallunch (samma som hotellgästerna bjuds!)! Det bjöds på kalops och jag hittade dessutom en gudomlig keso som jag kunde ätit ihjäl mig på! Efter vår lunch och efter att vår chef ätit lunch tog vi en promenad i parken. Först gick vi till delfincenter och städade undan lite efter en konferens som varit där (grymt att ha konferens med panoramafönster som vätter ut i en bassäng full av delfiner!)! Därefter sprang vi bort till fågelholksbygget och där fick jag äntligen träffa Willy från Bygglov! Vilken jäkla härlig gubbe alltså! Jag blev "fast" med honom i typ en halvtimme då han pratade, pratade och pratade. Han berättade om sitt musikintresse och sin skiva och därefter följde jag med till hans bil för att lyssna på hans nya singel som inte var klar än! Jag fick skivan, en egenbränd som bara finns i det exemplaret som jag har:) Grymt ju! Han ville ha med mig i sin kommande musikvideo. Där skulle jag vakna upp med spindlar (riktiga!) i håret! Jag förklarade att jag inte var jättesugen på att ha spindlar i håret och där lyckades jag blåsa av det! Han fick en puss av mig och han sade att det var höjdpunkten på dagen ;-) Imorgon bitti är det jag som hämtar upp min nya bästis på hotellet och kör in honom i parken :D

Nu ikväll firar vi då "allt" är klart!! Vilken lycka! Vad vi firar sparar jag dock till imorgon ;-) Trevlig kväll finisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar