lördag 2 februari 2013

Ge mig en bebis och en tv-bänk!

Bedårande lilla Filippa <3

Gissa om jag snuffade ihjäl mig igår?! Gosh! Redan innan hon kom sög det rejält i livmodern och det var inte bättre efteråt kan jag säga. Ellioth såg på tv och berättade att "När vi får en lillasyster vill jag att hon ska heta Laulau!", så min längtan är ömsesidig med fler iaf :) MEN jag har börjat smida nya planer vilket kan innebära att det dröjer ett bra tag innan det blir något småsyskon till grabbarna :)
Vi hade det supertrevligt igår iaf, gästerna stannade ända till 00.30! Nu längtar vi tills nästa gång vi ses och då far nog vi till Stockholm!

Vi började vår morgon med städning av hela lägenheten. En rejäl städning blev det då mannen städat de sista gångerna och då det fuskats en hel del ;-) Vad är det med män och städning egentligen? En ekvation som inte går ihop något vidare!
Efter städningen for vi ut mot Tornby där vi inte var ensamma. Vilka idioter det finns alltså, där får man användning av profylaxandning alltså. Parkeringen, vi stod och blinkade in på en parkeringsplats där en familj packade in sig i bilen (det fanns INGA lediga), gubbe bakom som hängde på tutan och andra bilar som fick backa och ha sig för hans skull. Redan där tröt mitt tålamod. Det känns som det alltid gör det redan på parkeringsplatser?! Jag ska nog ta bussen nästa gång!
Eftersom vår box, stereo osv numera står på golvet (eftersom Mio godkände reklamationen) var vi ute efter en tv-bänk. Vi har letat överallt på nätet men vi hittar inget som faller oss i smaken. Vi hittade EN ok (bara ok!) på IKEA men den fanns självklart inte i lager, så så var det med det...

Nu har vi precis ätit middag och snart ska mannen ge sig iväg på galej. Han ska möta upp Jocke för WhiskeyExpo och sen några öl på stan. Jag och grabbarna kryper upp i soffan med film, godis, läsk och mys <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar