torsdag 14 februari 2013

Alltså nää...

Min alla hjärtans dag-present till mig själv! Örhängen och tub-scarf med stjärnor!

Dagen började så bra, jag var på ett strålande humör. Därefter var det grupparbete och det märks att vi arbetat ihop som grupp rätt länge... Alldeles för länge kan tyckas ibland. Tjaffs och sura miner. Det vände dock det också!

Sedan har man en karl som inte tänker längre än vad näsan räcker och där var min dag helt förstörd. Letade efter Ellioths fleece i tjugo minuter i onödan på dagis, M tyckte tydligen att båda ungens fleece gjorde bättre nytta hemma... Sedan åkte jag och köpte mina egna jävla blommor! Det var jag och 19 andra i kön, jag den enda med pulla! Därefter åkte jag och köpte 1,3 kg godis och en Alladin-ask som tröst. Jag ångrade mig dock direkt, slängde in skiten hemma och drog till gymmet. 7 km och 35 minuter på crossen blev resultatet, och 10 minuter biceps! High five!

Nu är M på gymmet och jag ska hoppa in i duschen och vidare ner i sängen! Orkar inte med den här torsdagen mer... Alla hjärtans dag? Vad är det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar