tisdag 26 februari 2013

Baka? Jag? Nej, pärla...!

Dagens alster; ny kylskåpsmagnet!

Alltså förskola, I've found my place! Hur mysigt? Det enda man gör är ju att pyssla, busa, trösta lite ibland och gosa med alla fantastiska ungar! Okej, man tjatar lite på dem ibland också... Okej, ibland tjatar man mycket (typ: "Ääääääät upp din mat NUUU!" eller "Spring och kissa NU innan vi har en pöl på golvet!...som du får torka upp själv i så fall!")! Änsålänge trivs jag som fisken i vattnet... Hur kan man inte göra det när man får göra såhär fina pärlplattor och dessutom stryka dem OCH ta hem:)?
Förälskad är nog rätt ord. Ge mig gärna jobb nu!

Nu ligger jag på soffan med ångest, ingen träning idag ju :( Eller, handlingen på Maxi var ju träning i sig. De har ju byggt om hela jäkla skiten vilket gör att man går tjugo varv extra. Och det gör ju resten av kunderna också, så man måste slåss samtidigt! Alla är därför extra sura och griniga (inklusive mig) och spottar, svär och ger konstiga blickar! Och då jäklar har man retat gallfeber på den här morsan och äger därför en hälsena mindre! Typ.

Nej, sova lite? Imorgon är det på't igen och Bodycombat på kvällen på det <3

Imorgon ska jag berätta om jordens fynd jag gjorde idag...!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar