lördag 9 februari 2013

Spendera för att spara!

Detta klickades hem från RUM21 igår: soffbord och tre ljuslyktor från Iittala!

Jag har faktiskt lite ångest, saldot på vårt sparkonto sjönk drastisk när vi klickade hem detta samtidigt som vi betalade resan :( Dock kommer det ju trilla in ganska mycket pengar de kommande månaderna eftersom M ska ha ut sin semesterersättning när han nu byter jobb och dessutom ska vi sälja bilen! I sommar sen kommer det förhoppningsvis in skattepengar också! Allt detta ska sparas då jag nu bestämt att jag faktiskt kommer göra min praktik i Thailand nästa vår! Detta innebär att jag kommer vara där i fem veckor och så länge klarar jag mig ju inte utan min man och mina barn så tanken är att dem ska komma ner till mig någon vecka eller två och det kommer ju kosta långt ifrån gratis! Så nu jäklar ska här sparas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar