tisdag 5 februari 2013

Skitskit

Dagens smil :)

Skitdag, rakt igenom!
Jag är arg, trött och besviken! Har bara ätit 450 kcal idag och höll på att svimma tre gånger i duschen precis. Hade bokat ett Easyline-pass idag men avbokade det då sällskapet svek. Istället sprang jag ner på gymmet medan grabbarna åt glass och duschade (efter simskolan) och fick ihop 5 min pw, 10 min löp och 15 min crosstrainer, bättre än inget liksom...OM jag ser fram emot morgondagens Bodycombat, gym är ju såååå tråkigt!

Och så har jag ju gjort film idag... Fy f*n vad tråkigt. Läraren var sur på mig också, och jag vet precis varför... Vi är med i en forskning så lärarna filmar oss hela tiden. Jag glömde liksom det lite igår, när jag var arg för att läraren inte hade en förklaring men krävde en förklaring av oss, då råkade jag säga lite dumma saker om honom... Han hade nog sett den filmen om vi säger så...

Nya tv-bänken då, jo men typ 17 skruv saknades vilket jag fick äran att lösa idag. Skruven var slut även på Ikea så först sa kvinnan att hon skulle beställa och att vi skulle få vänta några dagar. Sedan ångrade hon sig och skickade bort mig till deras stora lager där de skulle öppna en kartong till mig och ta skruvar från en ny vara. Jag fick öppna den där jävla kartongen själv, så naglarna höll på att gå av, medan tjejen i kassan facebookade på sin mobil. När mina naglar blödde reser hon sig upp och typ ryter att jag skulle öppna den fint för den skulle gå till fyndet...något som var omöjligt. Jag ber om en sax men nej, man får inte öppna med något vasst påpekar hon...för att ta upp en kniv och fortsätta öppna... Vilka jäkla stjärnor det finns alltså!

Nej, tack för mig, nu går jag och lägger mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar