lördag 16 februari 2013

Mögel till frukost, MÖMS!

Körde shorts idag :)

Alltså nu trodde jag att det var nog med skitdagar för min del men tydligen inte! Morgonen började bra med att kidsen tog sovmorgon till 7.45. Jag gick upp vid åtta och slängde på mig träningskläderna för ett Easyline-pass! Slängde även i mig lite frukost bestående av ett glas juice och en halv hönökaka. Den sistnämnda var färsk och god men smakade aningen konstigt! Jag hade lite ont i huvudet så jag slängde i mig två Panodil innan jag åkte också. Väl framme och igång så händer det som alltid händer, jag blir snorig. Haha, varför händer det? Kan det vara något med lokalen? Skumt är det iaf! Kör på rätt hårt, massor mage så den mår lite sådär nu. Tycker det bubblar lite i magen också.

När jag kommer hem hojtar Mange: "Åt du av det här brödet imorse?" och det gjorde jag ju! Då visar han stora fläckar med mögel på det som är kvar (trots att utgångsdatumet är den 18:e!)! Jag kräks av tanken! Jag har ätit mögel till frukost liksom! Fy fasen! Uäääääääk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar