tisdag 12 februari 2013

Prioritera mig tack?!

Fuldag deluxe!! Jag är så satans trött på alla fula, stickade tröjor men samtidigt är jag så jäkla frusen av mig (+ snöstorm och massor minusgrader ute), dålig kombo!

Vårdcentralen då? Jorå, sköterskan drog bort en lång fin tråd och det kändes så gött och bli av med den! Dock ringde aldrig snubben från akuten upp, så vad ska jag göra? Åka dit och bara "Tja, nu får ni reda ut vad fasen som hänt med min röv?! Får ni inte tillbaka känseln i den nu ska jag stämma er!! Och nej, akutfall går inte före mitt bortdomnad-i-röven-fall!!"? Typ?

Nyss hemkommen från ett nytt pass; Functional Moves. Alltså, första gången på nya pass och jag vill dö tråk-döden så jag får nog ge det en chans till? Jag kom i alla fall fram till att jag har sämst balans! Och att jag nog inte kommer kunna gå imorgon då mina ben är helt sönderköttade... Urk! Imorgon kör vi dessutom ett Bodycombat-pass på det, jihoooo!

Nu dusch och sedan godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar