tisdag 5 februari 2013

Dum blondin :)

Jag blir så full i skratt över mig själv ibland. Jag är som Lotta på Bråkmakargatan när hon ska åka skidor: "Jag kan allt när jag tänker efter, förutom slalom då förstås!". Min Akilleshäl är bilen...
Idag när jag startade bilen pep det till samtidigt som en varningstriangel kommer upp, och texten "check oil level". Känner direkt paniken och tror att bilen ska brinna upp. Jag kan inte ens öppna motorhuven, på riktigt :) Är det ens där man kollar oljenivån? Jag messade i alla fall pappa, som sitter på andra sidan jordklotet i Thailand, och efter hans svar kände jag mig genast lite lugnare. "Ingen stress! Sväng förbi Appelskogs någon dag du får tid och be dem hjälpa dig ha i en liter olja!", skrev han. Nu är det bara nästa grej, svänga förbi Appelskogs och stå där som den dumma blondin jag tydligen är...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar