söndag 25 mars 2012

Trevlans

Sjukt besviken... Körde en andra dag utan smink för att kunna få lite solbränna i fejset men det hängde ju typ istappar ute idag, brrr inte alls skönt! Å andra sidan är det ju fortfarande bara mars och förra året låg det mängder med snö kvar! Man luras av den bara marken, vårblommorna och solen!

Hade en supertrevlig eftermiddag i Sparreholm, med M:s hela familj! Ellioth såg vi knappt skymten av, han älskar att leka med sina kusiner. När vi frågade Elton vilken kusin som var roligast att leka med blev svaret "Farfar!", han är farfar-tokig han. Ellioth är lite mer farmor-tokig och hjälper henne gärna att montera av och på fotstöden till hennes rullstol :)

Jag fick dock pikar från fler håll att det kanske är dags att kolla upp hälsan ordentligt. Har haft konstant huvudvärk sedan i höstas, blir då trött och drar mig undan (idag satt jag vid barnbordet och lyssnade på de vuxna vid det andra bordet). Jag har ju aldrig tid att gå till vc, mitt schema är alltid så fullspäckat :(

Elton njöt när alla tittade på honom när han cyklade varv efter varv runt utemöbeln<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar