tisdag 27 mars 2012

En liten...

Jag är inne i en sådan där period då jag är så fruktansvärt bebissugen. Jag kan inte tänka på något annat än hur det skulle vara om vi blev en till i familjen. En liten lillasyster vore ju inte fel, även att jag vet att om vi får en till blir det garanterat en pojke :) Jag frågade Ellioth igår om han inte skulle tycka det var mysigt med en liten bebis i familjen och det tyckte han visst. Han ville inte ha en till lillebror dock utan det var en lillasyster som gällde :) Hans far var dock inte lika övertygad och berättade att det här minsann inte skulle bli något småsyskon på väldigt länge och då tyckte Ellioth att vi skulle köpa en katt istället. Då förklarade jag att sålänge jag bor tillsammans med dem så får de ingen katt, katter är äckliga. Mange tyckte däremot att de absolut skulle köpa en katt och då menade Ellioth att jag kunde flytta så kunde de bo med pappa och katten och komma och hälsa på mig ibland...Haha, ibland är ju ungarna för (h-)ärliga!


Åhhhh, jag vill...

1 kommentar:

  1. Jag är sjukt bebissugen *haha* Helst redan imorrn får den komma =P Tyvärr funkar det visst inte så ;) //Sofie

    SvaraRadera