söndag 11 mars 2012

Fattig, fattigare, fattigast

Ni anar inte vilken underbar dag vi haft! Den började med sovmorgon för min del och därefter bjöd grabbarna mig på scones-frukost. Därefter tvättades och plockades det lite och strax innan lunch tog vi en promenad ner på stan. Ungarna somnade på vägen så vi kunde strosa ostört i många butiker... Pengar gick det också, jag förde till och med över från sparkontot :) Men så får det vara ibland när man hittar så mycket fint, nyinkommet. Jag lider nog faktiskt lite av sådan där shopaholic men jag trivs med det :D Förutom handväska, jeansväst och en virkad väst så köpte jag mig världens snyggaste vårjacka! Har letat hur länge somhelst, överallt i stan men hittade skönheten i all hast när jag gick in på Monki för att värma mig tills bussen gick! Jag ska visa er senare...

Nu ligger kidsen i sina sängar och jag och min kära (?) make ska strax avnjuta en god middag. Jag ska äta så jäkla mycket ris att jag spricker för imorgon blir det att köra lite GI igen. De där 1,3 kg som jag hade kvar till mitt mål har blivit 3 kg igen, ooops :D Mår dessutom mycket bättre när jag käkar sunt, vilket jag varit dålig på de senaste veckorna :S

Godkväll!

Bilder från Trädgårdsföreningen idag. Ja, för det var inte bara shopping om ni trodde det, kidsen måste ju få sitt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar