måndag 5 mars 2012

Sliten tjej

Ni vill inte se mitt fejs idag. Jag ser knappt mitt fejs idag. Ögonen är som små streck. Sliten? Jovars!

Körningen igår gick... Bra! Hatar att köra i Stockholm. Filerna är supertrånga och så blir man omkörd när man själv kör om eftersom det är sjutton filer. Och bilköer... Klart de kommer när man är så kissnödig att man håller på att svimma. Jag funderade ett tag på att kliva ur bilen och sätta mig i vägrenen, vad gör man liksom? Man sätter sig antagligen aldrig i bilen kissnödig :)

Jag fick god mat och trevligt sällskap vilket resulterade i att jag glömde tiden och dessutom visade det sig då att mor och far skulle landa tidigare, såklart :) Var på Arlanda 10 min efter de landat och hann in och ta emot dem i ankomsthallen <3
Dimma hela vägen hem vilket var skitjobbigt för ögonen så jag stupade i säng direkt när jag kom hem vid 01...

Nu sitter jag på praktiken och väntar på att min första (arbetande) studiedag ska dra igång:)

Lite av dagens... ÄLSKAR dessa! De kommer gå varma i sommar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar