lördag 17 mars 2012

Stinkbomb!

Klockan 6 slog Elton upp sina blå. Han gick med på att ligga i vår säng och titta på tv till halv sju men sedan var det upp och hoppa. Jag satte igång att damma lägenheten och vid 8.30 åkte jag till gymmet för att köra ett Easyline-pass. Jag höll dock på att få avbryta då bruden bredvid mig stank något så fruktansvärt att jag höll på att kräkas. Hon luktade liksom så surt att hon luktade kräks :S Disrespect enligt mig! Jag öser på med extra deo och lite parfym innan jag går och tränar dessutom har jag alltid rentvättade kläder! Jag skulle aldrig gå i ett linne jag svettat ner dagen innan, och då luktar inte ens mitt svett något!

Nu ska Elton och jag gå ut och leka medan pappsen dammsugar och moppar golven!
Älskar dessa effektiva dagar!

Laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar