torsdag 1 mars 2012

Neråt...

Jag kan inte skriva just nu. Vet inte hur jag ska börja eller hur jag ska sluta. Jag har egentligen inte ens något att skriva...
Dagens höjdpunkt var att få hämta hem mina två prinsar från dagis! Jag överöstes av pussar och kramar av två superglada killar <3
Det var inte lika kul att komma hem och inse att kylen stått öppen hela dagen heller (storhandlade i måndags så den var dessutom proppfull)... Att sedan gå på ett zumbapass och knappt bli svettig... Sugdag till största delen, som vanligt alltså!
Just nu skulle jag vilja vara mammaledig... Vi har massor dagar till det, men det går ju inte eftersom jag läser sista året på gamla utbildningen. Ni kanske förstår att jag är rätt bitter...?!

Myskväll med M! Rödvin till herrn och mjölk till damen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar