tisdag 6 mars 2012

Mitt kall

Jag känner mig helt upprymd av känslor. Jag fullkomligt ÄLSKAR att gå till gymmet och köra ett Afropowerdance- eller Zumba-pass. Bara musiken sätts igång sprätter det i hela kroppen och jag bara MÅSTE dansa. Det är en sån underbar känsla att verkligen älska sin träning och ha hittat den träningsform som passar mig så jäkla bra! Imorgon blir det dock Easyline så ni kan tro att jag LÄNGTAR IHJÄL mig efter nästa veckas danspass!
Idag var jag dessutom halvsjuk men jag kan ju bara inte låta bli...!

Dagen... Elton och jag tog ett varv på Ikano medan Ellioth var hos mormor. Ungen trotsade sönder sin mor så vi blev inte långvariga där. Jag mådde dessutom superilla så vi åkte till Ljungsbro istället och intog soffan där :) Medan Elton sov middag fick jag lite slingor i håret och Ellioth blev med sommar-frippa :) Efter lite lek inne klättrade ungarna på väggarna så då var det dags att gå ut. Jag klädde på ungarna och ställde dem utanför dörren med restriktionerna: "Ni får absolut inte gå ut på gatan!". När jag själv fått på mig kläderna och kliver utanför dörren 1 min senare syns inte en enda unge till. Lekparken (ca 250 m bort) är min tanke och jo men visst, där står två små herrar och parkerar sina cyklar :) Tokungar!! (ingen bilväg i närheten bör tilläggas, endast gatan till husen...).


Nu har jag gjort två lektionsplaneringar och är uppe på övertid... Så natti

Jag älskar den där bebismagen Elton har kvar. Så fort han äter något vänder sig den där lilla naveln utåt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar