lördag 24 mars 2012

Allt annat än mysigt...

En sån där blandad dag. Medan jag var och tränade städade M och kidsen var och lekte med morfar! När M rensade på balkongen smet jag ner på gården, plockade fram en solstol och njöt av sol och fågelkvitter. Där låg jag och väntade på att småprinsarna skulle komma hem så vi kunde fara vidare ner på stan. Väl där fick ungarna Mc D... Ellioth åt upp sitt men Elton skulle inte ha. Vi köpte Bosse-glass för 110 fucking kronor och samma sak där, Elton kastade sin glass och tjöt, och där var mitt tålamod slut och humöret i botten. På det blev Ellioth kissnödig så M och han gick och kissade. Väl inne i första butiken (skulle handla presenter till morgondagens kalas) är Ellioth kissnödig IGEN och han och pappsen får rusa iväg. De hinner bara möta upp mig i nästa butik så kommer ungen på att han är bajsnödig :D. Nja, alla skriver att de haft mysdag på stan med hela familjen... Jag har haft en hemsk dag på stan med hela familjen! Det är skillnad på att gå ensam alltså!
Väl hemma däckade jag på soffan och sov i 10 minuter, en riktig powernap. Nu har jag varit på Signalen och jag förstår inte hur lite margarin, grädde och mjölk kan bli 400 kr :S

Ae, ett vil till låter som något för mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar